Konut Kredisi Dosya Masrafı Nasıl Geri Alınır

Değerli okuyucu... Konut Kredisi Dosya Masrafı Nasıl Geri Alınır konusunda bizzat kendim yaşadığım şeyleri yazacağım.

Finansbank'tan konut kredi çektim 2007 yılında; sağda solda gazete haberler vs bir çok alanda dosya masrafının geri alındığıyla ilgili bir şeyler duymuşsunuzdur. Hatta televizyonda reklamları bile var arayın dosya masrafını geri alalım diye ; bu konuda sizi arayanlar sms gönderen şirketler ve dolandırıcılar bile var ayrıca anlatıcam bunları...

Dosya masrafı yada kredi kartı aidatı vb geri talep ettiğiniz tutarlar için; önce kredi çektiğiniz bankaya giderek kredi çektiğinize dair bir belge istiyorsunuz. Bu belge size krediyi ilk çektiğinizde de verilen belgedir. Saklıyorsanız tekrar almanıza gerek yok. Ha! bu kan emici bankalar sizden bu belgeyi vermek için 5 ile 20 TL arasında parada alıyor. Daha sonra Tüketici Hakem Heyetine gidiyorsunuz orada hazır dilekçe örneği var onu dolduruyor yanına da bankadan aldığınız kredi çektiğinizi dair belgeyi de ekleyip teslim ediyorsunuz. Hepsi bu kadar kolay ve basit....

Belgeleri teslim ettiğinizde bir dosya numaranız olacak bu numarayı mutlaka alın sonucunu bu dosya numarası ile takip edeceksiniz. Ne kadar sürer sorusuna gelince de 6 ay ile 1 yıl arasında sürer ben 8 ay sonra gittim olumlu sonuçlanmış. Bana karar ile ilgili bir belge verdiler. O belgeyi alıp kredi çektiğim şubeye gittim. Tabi o belgeden fotokopi çekip kendime bir kopya aldım. Banka şubesine teslim ettim 2 gün dediler ama 1 hafta sonra beni aradılar paramı geri aldım kaç para mı ? 1700 TL :))))

Bu dosya masrafınızı geri alalım diyenlere de itimat etmeyin yukarıdaki işlemler dışında hiç bir işlem yok. Bu kadarcık işlem için 300-500 TL para alıyorlar sizden... Gerek yok. Sorunuz varsa Konut Kredisi Dosya Masrafı Nasıl Geri Alınır ile ilgili yorum kısmına yazın cevaplayayım....

Diğer yazılarımda görüşmek üzere....

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. iyi aksamlar bır bucuk yıl oldu 90 milyar kredi cekmiştim dosya masrafı icin thh muracaat ettim sonuc lehime sonuclandı 200 ooTL ödeyecekler ancak ben bu miktarın az oldugunu dusunuyorum muracaat evraklarımı kaybettım bu miktarı bankamı belirlemişti hatırlamıyorum tuketici mahk nasıl muracaat edecegim tekrar bankadan evrakmı isterler mahkeme ucret alıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geri aldığınız tutar çektiğiniz kredinin masrafları içinden bankanın sizden yasal olmayan yollarla aldığı tutardır. Hakem heyeti bunu araştırıp size odenecek tutarı belirler. Bence tekrar başvurmayın bişey çıkmaz. Size kalmış.

      Sil
  2. esimin adına cektigimiz kredi nin dosya masrafı icin ben thhh muracaat ettim sonra esimin adına olması gerektigini söylediler tekrar onun adına muracaat ettik ama ilk muracaatımızıniptal edilmesi gerektigini bize soyleyen olmadı bır sene sonra banka beni mahkemeye verdi bu nedenle para cezası geldi ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde mahkemeye verebilirsiniz. Masraf ve zaman kaybı gelen ceza fazla değil ise uğraşmaya değmez. Açtığınız dava aleyhinize sonuçlarsa banka avukatlık vb gibi masraflarıda sizden alır mahkeme bu şekilde karar verir. 3-5 lira geri alıcam derken bakmışsınızki 10 liranız gitmiş. Uğraşmaya değmez derim ama yinede size kalmış

      Sil
  3. Sana bir iş kredisi mi arıyorsunuz? kişisel kredi, ev kredisi, araba kredisi, öğrenci kredisi, borç konsolidasyonu kredileri, teminatsız krediler, girişim sermayesi vb. herhangi bir nedenle veya bir banka veya finans kuruluşu tarafından bir kredi reddedildi. Ben düşük ve uygun faiz oranı% 3 faiz oranı ile işletmeler ve bireyler için bir james parker, ben özel bir kredi am. ilginizi çekebilir mi? Bugün bize ulaşın ve bugünkü kredinizi şu adresten alın: happyloanlink@outlook.com

    YanıtlaSil