Öğrenci Kartı Nasıl Alınır?

Yüksek Öğretim Kurumu Kanunu, Çıraklık Eğitim Kanunu kapsamında eğitim gören öğrenciler ile Temel Eğitim Kanunları ve diğer kanunlar kapsamında eğitim gören ve Açık İlköğretim, Açık Lise, Kur'an Kursu ve Dershane öğrencileri için 20 yaşından gün almamış ve Sosyal Güvenlik Kurumu çalışan kaydı olmayan öğrencilerin alabileceği İndirimli İstanbulkart' tır.




20 yaşından gün almamış olması
Sosyal Güvenlik Kurumu çalışan kaydına sahip olmaması gerekmektedir. 



Bu şartları sağlayan Açık İlköğretim, Açık Lise ve Dershane öğrencilerinin, son 1 ay içerisinde almış olduğu öğrenci belgesi ve SGK tarafından verilen çalışmadığına dair belge ile birlikte bizzat Başvuru Merkezlerine gelerek bireysel başvuru yapması gerekmektedir. 


Kur'an Kursu öğrencilerinin ilçe müftülükleri aracılığı ile kurumsal başvuru yapması gerekmektedir.





1.ADIM: ÖDEME BİLGİLERİ
Ödemenizi başvurunuzun son adımında kredi kartı ile yapabilirsiniz.


2.ADIM: KARTI TESLİM ALMA
Başvuru Formu'nda adresime postalansın seçeneğiniz işaretlediyseniz kartınız 2 iş günü sonunda adresinize postalanacaktır.

Bu seçeneği işaretlemediyseniz, kartınızı seçmiş olduğunuz Başvuru Merkezine 2 iş günü sonunda gelerek  alabilirsiniz. Kartınızın tesliminde aşağıdaki belgeleri yanınızda getirmeniz gerekmektedir.


Öğrenci Belgesi
Nüfus Cüzdanı


NOT 2: Öğrenci belgesi son 1 ay içerisinde alınmış, mühürlü ve onaylı olmalıdır.

NOT 3: 3 ay içinde teslim alınmayan kartlar imha edilmektedir.



Yorum Gönder

0 Yorumlar